Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften. In A. Südkamp & A.-K. Praetorius (Hrsg.), Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften (S. 75–94
Herppich S, Praetorius A-K, Hetmanek A, Glogger-Frey I, Ufer S, Leutner D, Behrmann L, Böhmer I, Böhmer M, Förster N, Kaiser J, Karing C, Karst K, Klug J, Ohle A, Südkamp A
Research article (book contribution) | Peer reviewedDetails about the publication
Publisher: Südkamp A, Praetorius A-K
Book title: Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften
Page range: 75-94
Publishing company: Waxmann
Place of publication: Münster
Status: Published
Release year: 2017
Language in which the publication is written: German
Authors from the University of Münster
Förster, Natalie | Professorship for Intervention and Evaluation in Education (Prof. Souvignier) |