Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften. In A. Südkamp & A.-K. Praetorius (Hrsg.), Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften (S. 75–94

Herppich S, Praetorius A-K, Hetmanek A, Glogger-Frey I, Ufer S, Leutner D, Behrmann L, Böhmer I, Böhmer M, Förster N, Kaiser J, Karing C, Karst K, Klug J, Ohle A, Südkamp A

Research article (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherSüdkamp A, Praetorius A-K
Book titleEin Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften
Page range75-94
Publishing companyWaxmann
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2017
Language in which the publication is writtenGerman

Authors from the University of Münster

Förster, Natalie
Professorship for Intervention and Evaluation in Education (Prof. Souvignier)