Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Die Bedeutung des fachdidaktischen Wissens von Lehrkräften für Lernfortschritte von Schülerinnen und Schülern im Sachunterricht der Grundschule
Lange, K., Kleickmann, T. & Möller, K.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
H. Bayrhuber, U. Harms, B. Muszynski, B. Ralle, M. Rothgangel, L. H. Schön, H. J. Vollmer, H. G. Weigang
Book title:
Formate fachdidaktischer Forschung. Empirische Projekte - historische Analysen - theoretische Grundlegungen
Page range:
315-334
Publishing company:
Waxmann
Place of publication:
Münster
Status:
Published
Release year:
2012
Language in which the publication is written:
German
Keywords:
Sachunterricht
Authors from the University of Münster
Lange
,
Kim
Department for didactics and teaching general science
Möller
,
Kornelia
Professorship for didactics and teaching general science (Prof. Möller)